Subject: FW: Re: Re: Sangaste AJ kooskõlastus
From: "Kairit Hein" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 17:32:34 +0300

Tere!

Elektrilevi OÜ rajab Sangaste piirkonna alajaama. Selle raames on rajatud
sissesõidutee, truup ja äravoolutorule kraav. Lisan asendiplaani.

Ma ei ole varem sellise projektiga kokku puutunud, seepärast palun infot:

Kas ja mis tingimustel saab Elektrilevi OÜ taotleda isiklikud
kasutusõigused eelnimetatud objektidele? St kas on vajalik seada isiklik
kasutusõigus nii truubile, sissesõiduteele kui ka äravoolukraavile? Või
piisab ühest isiklikust kasutusõigusest nt sissesõiduteele?

Transpordiamet on kooskõlastanud Alk OÜ töö nr 250502 „ Sangaste alajaam
(55701:001:1206) kinnistu ristumiskoht riigiteega 69 Võru-Kuigatsi-Tõrva
tee km 38,783, põhiprojekt“

Heade soovidega

Kairit Hein
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5303 0605 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>